SEPTEMBER  2020

Fredag d. 4. september 2020 til søndag d. 6. september 2020

Kaninoen på Endelave

'Kom med på Kaninoen!!'

https://www.visithorsens.dk/horsens/planlaeg-din-tur/kaninoen-gdk1107565

Vi mødes fredag aften og tager færgen fra Snaptun til Endelave by.

Der er også mulighed for at støde til lørdag morgen, hvis det passer bedre:o)

Der er booket 10 shelterpladser. Hvor jeg tænker, vi også efterlader bagagen lørdag og søndag, så vandreturene bilver kun med dagstaske.

https://udinaturen.dk/shelter/7226

Fredag 4/9 Færge Snaptun-Endelave kl. 18:50 (30 kr)

Lørdag 5/9 Kaninoen 21 km, blå rute

Søndag 6/9 Kaninrute 5,5 km, gul rute (måske også rød?) Hjem med færge

Resten planlægges på mail.

  • Nr: 1399
  • Kategori: vandretur
  • Land: Danmark
  • Niveau: Let (med dagstaske)
  • Mødested: Snaptun el. Endelave by
  • Pris: ca. 200
  • Tilmeldingsfrist: 20. august
  • Planlægningsmøde: På mail/messenger

Arrangør:

(2332) Trine Nørgaard Marquart
tlf:
mobil: 24616366
e-post: Trine_Marquart (snabel-a) hotmail (punktum) com

Lørdag d. 12. september 2020 til søndag d. 13. september 2020

God mad over bål -klubbens 25 års jubilæumsfest


God mad over bål -klubbens 25 års jubilæumsfest

Vi fejre klubbens 25 års jubilæum med god mad tilberedt over bål - Gourmet Extreme stil

Foruden at se dine vandrevenner er her er lejligheden til at afprøve forskellige måder at tilberede luksusmad i naturen. Festen er et sammenskudsgilde, hvor alle bidrager med en ret - vi tilbereder maden i fællesskab.

En ret kan fx være langtidsstegt skinke med glasering tilberedt over bål, culottesteg i saltdej tilberedt i gløder, fisk på kløvet brænde, indbagte kartofler i saltdej, grønsager fra skovens skattekammer, friskbagt brød på Trangia.
Desserten kan fx være chokolademuffins i appelsinkapsel. Alt hvad fantasien kan finde på, kan lade sig gøre :-)

Her er link til dokument, hvor du kan skrive, hvilken ret du har planlagt at tilberede, så vi kan få variation i maden:Sammenskudsgilde

Vi har reserveret skovens bedste shelter til fest med gastronomiske udfoldelse. Det er i skoven Nyvang mellem Farum og Slangerup, hvor du finder shelteret Nidhug Yggdrasil: Find vej og se mere om shelteret på link her

Alle indslag er velkomne, så vi kan få en fantastisk oplevelse både for ganen og sjælen -det er 25 års jubilæumsfest for klubben.

Arrangementet finder sted lørdag-søndag den 12.-13. september
Vi starter kl. 15 ved shelteret, så vi kan nå alle forberedelserne og nyde vores medbragte drikke, mens solen fortsat skinner.

Der er plads til 20 overnattende gæster i shelteret og mulighed for at slå et telt op ved siden af shelteret.

Vi mødes på Farum Station kl. 13.50 for dem, som har lyst til at gå derud sammen - 7 km eller ved Nidhug Yggdrasil Shelter i Nyvang kl. 15.
Søndag går vi tilbage til Farum Station.

Send en mail til Morten, hvis du vil med:-)
Morten medbringer grillkul og brænde til bål.

Bedste hilsner
Morten

  • Nr: 1384
  • Kategori: socialt
  • Land: Danmark
  • Niveau: Hyggeligt og festligt
  • Mødested: Farum station 13.50 eller ved shelter 15.00
  • Pris: Sammenskudsgilde
  • Tilmeldingsfrist: 8. september
  • Planlægningsmøde:

Arrangør:

(1735) Morten Ortmann
tlf: 20450030
mobil:
e-post: mortenortmann (snabel-a) gmail (punktum) com

Torsdag d. 17. september 2020

Generalforsamling

Kære vandreven

Kom og få indflydelse på din vandreklub!

Vi mødes til generalforsamling torsdag den 17. september kl. 19.00.
Generalforsamlingen finder sted Hal C, mødelokale, på adressen Arsenalvej 6, København K

På generalforsamlingen har du mulighed for at præge klubben og komme med dine visioner
Har du forslag som du ønsker drøftet på generalforsamlingen er de meget velkomne. Skriv til bestyrelsen (snabel-a) vandreklub (punktum) dk .

Måske du har lyst til at være en del af bestyrelsen?
Du kan læse mere om bestyrelsens arbejde på vores hjemmeside: http://www.vandreklub.dk/InformationByArticles/Default.aspx?node=16

Du kan også komme til generalforsamlingen, selvom du ikke har lyst til at være med i bestyrelsen:-)

Dagsordenen for generalforsamling er:
1.Valg af dirigent
2.Formandensberetning
3.Fremlæggelse af det seneste års regnskab
4.Behandling af indkomne forslag
5.Valg af bestyrelse
a. Valg af formand for et år
b. Valg af yderligere 3-5 bestyrelsesmedlemmer for et år
c. Valg af 2 suppleanter for et år
6. Valg af en revisor for et år
7. Eventuelt

Bestyrelsen glæder sig til at se dig til generalforsamlingen :-)

  • Nr: 1383
  • Kategori: andet
  • Land: Danmark
  • Niveau: Hyggeligt
  • Mødested:
  • Pris:
  • Tilmeldingsfrist:
  • Planlægningsmøde:

Arrangør:

(1735) Morten Ortmann
tlf: 20450030
mobil:
e-post: mortenortmann (snabel-a) gmail (punktum) com

Fredag d. 18. september 2020 til søndag d. 20. september 2020

Introtur til Skåne VENTELISTE

Er du ny i klubben? Så kan du med denne tur blive introduceret til vandring med vandreklubben. Har du aldrig vandret før? Så kan du med denne tur blive introduceret til vandring med overnatning udenfor. Hos klubben låner vi fælles udstyr i form af telte og kogegrej, så du behøver kun sørge for det personlige som fx vandrestøvler, liggeunderlag, sovepose og rygsæk. Rygsækken bør være på min. 50 liter og klubben har to stk. til udlån. Er du i tvivl om udstyr eller forudsætninger, så tag kontakt, eller tjek dette link: Pakkeliste til weekendtur Pakkeliste til weekendtur

I ugen før fordeler vi pr. mail nogle tjanser. Det kan være planlægning af et måltid eller afhentning af fælles udstyr. Undervejs hjælpes vi ad.

Turen går til det nordlige Skåne. Vi starter i Vittsjö og følger små stier og skovveje sydpå mod Hässleholm. Dagsetapperne er på henholdsvis 3½, 14 og 16 km. Forventet hjemkomst til København H søndag klokken 18:09. Vi bliver maks otte deltagere og målgruppen er primært dig, der ikke før har overnattet ude med klubben, men alle andre er også velkomne.

  • Nr: 1400
  • Kategori: vandretur
  • Land: Sverige
  • Niveau: let/intro
  • Mødested: København H under uret, fredag kl. 16:30
  • Pris: Transport ca. 250 kr. Mad ca. 250 kr. I alt ca. 500 kr.
  • Tilmeldingsfrist: Søndag aften 13/9 ugen før.
  • Planlægningsmøde: pr. mail

Arrangør:

(832) Esben Christiansen Woods
tlf:
mobil: 4272 1215
e-post: esben (snabel-a) woodsit (punktum) com